De Praktijk

Wij zijn een praktijk voor orthodontie voor kinderen en volwassenen, gevestigd in Nijkerk-Zuid, 3 minuten vanaf afslag Nijkerk-Zuid op de A28. De praktijk ligt zeer centraal gelegen tussen Nijkerk, Amersfoort Noord, Vathorst, Leusden, Bunschoten-Spakenburg en Hoevelaken. Patiënten uit al deze plaatsen kunnen binnen 10 minuten bij de praktijk zijn. Orthodontist Nijkerk is gevestigd op 100 meter afstand van het Corlaer college. In de praktijk zijn een lift en invalidentoilet aanwezig. Parkeren kan gratis op eigen terrein. In de praktijk beschikt u over gratis Wifi.

U wordt behandeld door big-geregisteerd orthodontist Henk van Diermen

Bekijk ook onze facebook-pagina voor meer informatie.

Inschrijven voor een intakegesprek?
Wij hanteren momenteel een wachtlijst voor de eerste afspraakmogelijkheid.
Nadat je het inschrijfformulier hebt ingevuld kom je op de wachtlijst. Zodra je bovenaan de wachtlijst staat, nemen wij contact met je op om een eerste consult in te plannen.