Op zoek naar een orthodontist in Amersfoort Vathorst?

Waarom ver zoeken naar een orthodontist? Onze praktijk voor Orthodontie ligt direct naast Amersfoort-Vathorst in Nijkerk-Zuid (naast het Corlaercollege), op een afstand van maximaal 7 minuten. Wij behandelen volgens effectieve nieuwe inzichten; de gemiddelde behandelduur is daarom ongeveer 1 jaar. Wij zijn geopend op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. Ook op maandagavond zijn wij zeer regelmatig geopend.

U wordt behandeld door big-geregistreerd orthodontist Henk van Diermen.

Orthodontist Nijkerk is gecertificeerd voor linguale beugels (Incognito en Ebrace) en voor doorzichtige beugels (Orthocaps). Ook voor de beruchte buitenboordbeugel hebben wij onzichtbare alternatieven.

Ideale locatie

Centraal gelegen praktijk, recht tegenover het Corlaer College.

Vriendelijk Personeel

Bij ons staat het belang van de patiënt hoog in het vaandel.

Voor iedereen

Beugels in alle soorten en maten, voor jong én oud.
Inschrijven voor een intakegesprek?
Wij hanteren momenteel een wachtlijst voor de eerste afspraakmogelijkheid.
Nadat je het inschrijfformulier hebt ingevuld kom je op de wachtlijst. Zodra je bovenaan de wachtlijst staat, nemen wij contact met je op om een eerste consult in te plannen.